Najčešće postavljana pitanja

Kada je dostava besplatna?

Za svaku kupnju u našoj e-trgovini u iznosu iznad 89,99 € dobivate na dar besplatnu kurirsku dostavu putem GLS.

Dostavljate li robu i na otoke?

Da, dostavljamo u suradnji s dostavnom službom GLS.

Postoje li ograničenja u količini naručivanja vaše kave?

Da, limit na pojedinačnu narudžbu je 28 kg. Dostignete li limit, uvijek na dar dobivate besplatnu dostavu.

Mogu li kupiti bez plaćanja PDV-a?

Da, samo ispunite PDV broj u obrascu u košarici.

Za koliko dana mogu očekivati isporuku svoje narudžbe?

Ukoliko naručite robu do 12:00 sati, kurir GLS vam ju dostaviti u roku od 2 radna dana.

Što učiniti ako je paket oštećen?

Napišite reklamaciju i predajte ju odmah kuriru ili u poslovnici GLS i kontaktirajte nas. Također, uslikajte oštećeni paket.

Možete li mi pomoći s kavom za restoran, kafić ili ured?

Da, pogledajte našu aktualnu ponudu paketa kave na akciji ili nas kontaktirajte.

Zaista imate svu robu na zalihi?

Da, sve proizvode koje vidite u našoj e-trgovini imamo na zalihi.

Kava je namirnica, na koji način ju skladištite?

Vidjeli smo mnoga skladišta kave u talijanskim pržionicama kave, svoja smo skladišta uradili po tom uzoru.

Kava se skladišti na konstantnoj temperaturi od 20 °C

Kako da poništim narudžbu?

Kontaktirajte nas. Čim prije, tim bolje.

Kavu šaljete iz Slovačke. Da li je problem isporučiti ju u Hrvatsku?

Uopće ne. Kavu šaljemo na područje cijele EU i već dugo vremena surađujemo s GLS.

Close

Sign in

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.