Uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI

 

1. OSNOVNI PODACI

Stinson s.r.o.
Hlboká cesta 42
Žilina 010 01
Slovačka
OIB: 70449410616
Raiffeisen BANK Hrvatska
IBAN: HR46 2484 0081 1352 56384
SWIFT: RZBHHR2XXXX

E-mail: dobardan@freshkava.hr

2. DEFINICIJA OSNOVNIH POJMOVA

 

1. Operater/trgovac/dobavljač e-trgovina www.freshkava.hr je tvrtka Stinson sro, sa sjedištem u Hlboki. cesta 42, Žilina – Slovačka

  1. Potrošač je svaki posjetitelj e-trgovine koji se slaže s OUP-om, uvjetima oglašavanja i prodaje    robu u elektroničkom obliku. Na osnovu zakona br. 102/2014 zb. Potrošač znači fizička ili pravna osoba koja ne kupuje robu s ciljem prodaje drugim osobama, u svrhu poslovanja ili obavljanja posla.
  2. Poslovni partner je fizička ili pravna osoba upisana u odgovarajući registar (poslovni registar, trgovački registar) i kupuje robu u poslovne svrhe.
  3. E-trgovina je web mjesto smješteno na Internetu s javnim pristupom.
  4. Roba su svi proizvodi smješteni na web mjestu e-trgovine.
  5. Narudžba je kupoprodajni ugovor na temelju kojeg se vrši prodaja robe
  6. Registracija podrazumjeva popunjavanje podataka u označenim poljima u elektroničkom obliku o potrošaču, uključujući osobne podatke. Polja označena zvjezdicom popunjavaju se obveznim podacima koji se moraju ispuniti za uspješnu registraciju. Međutim, prijava nije nužan uvjet za kupnju u e-trgovini www.freshkava.hr
  7. Potrošač prihvaća komunikaciju u elektroničkom obliku, prvenstveno putem e-trgovine i e-pošte, sekundarno na temelju telefonske komunikacije. Međutim, to se ne odnosi na odustajanje od ugovora u roku od 14 kalendarskih dana u skladu sa § 7 i dalje. Zakon br. 102/2014 kodeksom o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca o izmjeni određenih zakona.
  8. Minimalna trajnost je razdoblje tijekom kojeg hrana zadržava svoja specifična svojstva. Unutar ovog razdoblja trgovac je odgovoran za prodanu robu, a potrošač se može žaliti na utvrđene nedostatke robe.
  9. Ugovorne strane su trgovac i potrošač.

3. NARUDŽBA

  1. Narudžba će se kreirati na temelju potvrde robe koju je kupac stavio u košaricu (navodeći elektronički obrazac) u e-trgovini.
  2. Nakon kreiranja narudžbe u e-trgovini, kupcu će se poslati automatsko generirani e-mail koji potvrđuje primitak narudžbe od e-trgovine.
  3. Slanjem narudžbe, kupac se slaže s tekstom OUP-a i uvjetima prigovora, kao i s cijenom naručene robe, pa narudžba postaje obvezujuća.
  4. Potrošač je prilikom slanja narudžbe dužan platiti kupoprodajnu cijenu naručene robe i preuzeti je.
  5. Narudžba mora sadržavati: Točne podatke o potrošaču: ime i prezime ili naziv tvrtke, PDV broj i adresu za naplatu tvrtke, odnosno ime i prezime osobe na mjestu isporuke, kontakt podaci. Informacije o proizvodu: specifikacija, naziv, količina, cijena. Datum narudžbe, način isporuke, plaćanje cijene robe.
  6. Potrošač ima pravo otkazati naručenu robu u roku od 24 sata odnosno sve dok narudžba nije predana kuriru ili predana na otpremu, bez naknade za otkazivanje. Potrošač može otkazati narudžbu radnim danom između non-stop slanjem e-maila na dobardan@freshkava.hr
  7. Otkazivanje narudžbe koja je predana kuriru odnosno koja je odpremljena se naplaćuje u iznosu jednakom cijeni prijevoza do kupca i natrag.

4. CENA

  1. Roba je označena trenutno važećom cijenom. Cijena je navedena uključujući stopu od 25% PDV-a i trgovac je vezan za cijenu prikazanu na ovaj način. Snižena cijena robe u akciji ili s popustom vrijedi do rasprodaje zaliha. To se ne odnosi ako trgovac navede druge uvjete promocije ili popusta za određeni proizvod.
  2. Trgovac zadržava pravo promjene cijene. Trgovac je stoga dužan obavijestiti potrošača o ovoj promjeni putem e-trgovine ili. e-mail
  3. Uvjeti isporuke robe, mogućnosti plaćanja i cijene robe za veleprodajne partnere utvrđuju se međusobnim dogovorom.
  1. UVJETI PLAĆANJA

Robu je moguće platiti na sljedeće načine:

  1. – GLS – pouzećem (plaćanje kuriru ili u odabrano mjesto isporuke, dokaz o uplati je dokument koji izdaje kurir), vrijedi na teritoriji Hrvatske
  2. – PLAĆANJE DEBITNOM ILI KREDITNOM KARTICOM – Plaćanje će se izvršiti putem terminala za plaćanje. Možete platiti karticama VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro i Diners Club koje izdaje bilo koja bankarska institucija na svijetu. Bit ćete preusmjereni na web mjesto platnog prometa gdje u zaštićenom prostoru unosite podatke o svojoj platnoj kartici (broj kartice, CV kôd i istek kartice i potvrdite iznos u HR kunama). Tada ćete biti obaviješteni da je vaša uplata za narudžbu uspješno obrađena. Potrošač stječe vlasništvo tek nakon što trgovcu uplati puni iznos za naručenu robu.
  1. UVJETI DOSTAVE

1) Dostava naručene robe u e-trgovini temelji se na dostupnosti robe. Roba će biti otpremljena u najkraćem mogućem roku, obično u roku od 1 radnog dana, kada je trgovac potvrdio primitak od potrošača elektroničke narudžbe na mjesto isporuke navedeno u narudžbi. Ako roba nije dostupna dulje od 3 dana, potrošač se kontaktira telefonom ili e-poštom kako bi se odredio datum isporuke robe ili predložila zamjena za alternativnu robu koja je na zalihi ili pristaje na sporazumni prekid ugovora. U ovom slučaju, ako je uplata izvršena unaprijed, financijska razlika potrošača knjiži se na njegov račun u roku od 3 radna dana.

2) Kupac je obaviješten o slanju robe e-poštom ili telefonski.

3) Roba se dostavlja putem GLS kurira na adresu mjesta isporuke koju je potrošač odredio u narudžbi ili do odabrano mjesto isporuke koju je kupac odabrao. Roba se obično isporučuje u roku od 3 radna dana od dana primitka robe od strane dostavne tvrtke

4) Pošiljka s robom sadrži račun (porezni dokument). Po prijemu robe, potrošač je dužan provjeriti je li ambalaža u koju je roba zapakirana oštećena te potpisati dokaz o primitku pošiljke. U slučaju štete na robi, potrebno je pisati kurirskom GLS odnosno u odabrano mjesto isporuke pisati izvještaj o otkrivenim nedostacima nastalim tijekom prijevoza. Ako potrošač preuzme robu unatoč očitom oštećenju ambalaže, trgovac iz tog razloga neće prihvatiti naknadne prigovore.

5) Za neoštećenu neotvorenu originalnu pošiljku se smatra samo ta koja nema znakove oštećenja. Prijevoznik (GLS) dužan je dostavit robu potrošaču po stavkama i zapisnik zapisati na licu mjesta. Za takvu štetu odgovoran je prijevoznik.

6) Slanje robe na teritoriju država članica Europske unije, ili druge države odvijat će se uz prethodni uzajamni pismeni pristanak oko cijena poštarine, pakiranja i eventualno dodatne uvjete isporuke između Trgovca i Potrošača.

  1. NAKNADE ZA PRIJEVOZ

Sve proizvode koje kupujete kod nas, uvijek imamo na zalihi. Ako ih poručite do 13:00, bit će vam poslani taj isti radni dan i dostavljeni kurirom GLS u roku od tri dana na vašu adresu ili na odabrano mjesto isporuke.

Maksimalna težina jedne narudžbe je 28 kg = besplatna dostava

 

Plaćanje i cijene

GLS vam dostavlja naručenu kavu na vašu adresu ili odabrano mjesto isporuke u roku od 3 radna dana, u 99% slučajeva, ukoliko je narudžba napravljena do 12:00 sati.

Cijena prijevoza za isporuku robe na području Hrvatske:

Dostava kave na kopno ili dostava na otok:

– cijena narudžbe do 799 KN – cijena prijevoza 35 KN – cijena pouzeća 9 KN

– cijena narudžbe iznad 800 KN – cijena prijevoza 0 KN – cijena pouzeća 9 KN

8. POVRAT ROBE BEZ NAVODJENJA RAZLOGA

1) Sukladno Zakonu br. 102/2014 zb. o zaštiti potrošača u prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca i o izmjenama određenih zakona (u daljnjem tekstu “Zakon”) prema odredbama §-a 7 pravo na odustajanje od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 kalendarskih dana od dana primitka robe.

2) Ako kupac-potrošač izvrši pravo navedeno u st. 1. ovog članka, dužan je dostaviti pismeni odustanak od kupoprodajnog ugovora najkasnije posljednjeg dana navedenog razdoblja na kontakt adresu prodavatelja ili predati ovo odustajanje od kupoprodajnog ugovora poštom najkasnije zadnjeg dana razdoblja na adresu koja je navedena na računu. Potrošač je dužan odmah nakon obavijesti o odustajanju od ugovora osobno poslati ili dostaviti predmet ugovora od kojeg odustaje zajedno sa svom dokumentacijom – na pr. originalni račun, upute i ostalu dokumentaciju za robu koja mu je isporučena zajedno s robom, ali najkasnije u roku od 14 dana od dana povlačenja (§10. stavak 1. Zakona).

3) Roba poslana dostavom nije preuzeta

4) Operator e-trgovine vratit će plaćeni iznos za robu / usluge, uključujući vrijednost za najjeftiniji uobičajeni način isporuke, kao i troškove koji su dokazljivo utrošeni na naručivanje robe u roku od 14 dana od datuma odustajanja od ugovora. Međutim, nije dužan vratiti novac prije nego što mu je roba isporučena ili potrošač nije dokazao da je roba poslana.

5) Trošak povrata robe snosi potrošač

6) Pravo na odustajanje od ugovora je, prema § 7 st. 6. Zakona ne odnosi se na robu koja je izrađena prema posebnim zahtjevima potrošača, ili koja se zbog svojih karakteristika ne može vratiti ili roba koja je kvarljiva ili kojoj se snižuje kvaliteta, također za prodaju dnevnih novina, časopisa,  knjiga i za prodaju audiovizualnih djela, zvučnih zapisa  ili audio-vizualna snimka umjetničke izvedbe ili multimedijskog djela koje je potrošač raspakirao ili čak za robu koja je zatvorena u zaštitnu ambalažu koja se ne može vratiti iz zdravstvenih ili higijenskih razloga.

7) Da bi utvrdio prirodu, karakteristike i funkcionalnost robe, potrošač mora rukovati robom i provjeravati je samo na način uobičajen za kupnju u trgovini. Potrošač je dužan vratiti robu neoštećenu u originalnoj ambalaži.

9.PRAVA I OBVEZE UGOVORNIH STRANA

1) Obaveze potrošača

a) preuzeti naručenu robu

b) platiti trgovcu dogovorenu cenu robe

c) proveriti dali je roba oštećena +po preuzimanju otvoriti i prekontrolisati robu

2) Obaveze trgovca

a) isporučiti robu potrošaču u traženoj kvaliteti količini i ceni,

b) priložiti uz robu ili dodatno poslati potrošaču račun za robu.

  1. UVJETI PRIGOVORA

1.) Odgovornost za nedostatke odnosi se na Trgovca.

2.) Potrošač ima pravo ne preuzeti robu od prijevoznika GLS prilikom dostave druge vrste robe ili u slučaju isporuke robe kršeći Ugovor (narudžbu potrošača), u slučaju isporuke robe sa oštećenim pakiranjem ili isporuka robe bez odgovarajućih poreznih i prodajnih dokumenata (računa). Potrošač je dužan obavijestiti trgovca o utvrđenim činjenicama bez nepotrebnog odgađanja u okviru prigovora poštom na adresu prodavatelja ili e-poštom. U slučaju da su ove činjenice opravdane, Potrošač ima pravo da mu Trgovac isporuči robu besplatno i bez nepotrebnog odgađanja u skladu s uvjetima dogovorenim Ugovorom.

3.) U slučaju kvara koji se može ukloniti, kupac ima pravo na njegovo uklanjanje, besplatno i pravilno. Trgovac je dužan ukloniti kvar bez nepotrebnog odgađanja. Potrošač može zatražiti zamjenu predmeta umjesto uklanjanja nedostatka. Umjesto uklanjanja nedostatka, trgovac uvijek može zamijeniti oštećeni artikl onim koji nije neispravan ako to kupcu ne uzrokuje ozbiljne poteškoće. Trgovac nije dužan zamijeniti artikl ako bi za njega nastali nesrazmjerni troškovi s obzirom na cijenu robe ili težinu nedostatka. U slučaju otklonjivog nedostatka koji sprječava pravilno korištenje stvari, kao u slučaju bez nedostatka, potrošač ima pravo zamijeniti stvar ili odustati od ugovora. Potrošač ima ista prava u slučaju da se isti nedostatak opetovano ponavlja na robi nakon popravke ili ako roba ima nekoliko različitih nedostataka.

4). U slučaju ostalih nepopravljivih nedostataka, potrošač ima pravo na razumni popust na cijenu predmeta. Kvarovi na hrani, voću i povrću uvijek se smatraju nepopravljivim.

5). Postupak prigovora započinje danom prigovora i isporuke potraživane robe na adresu trgovca. Na temelju odluke potrošača, koji ima prava sukladno čl. St. 622. i st. Primjenjuje se § 623 Građanskog zakonika, trgovac ili imenovana osoba dužna je odrediti način postupanja po prigovorima iz čl. § 2 slovo m) Zakona o zaštiti potrošača odmah, u složenijim slučajevima u roku od 3 dana od početka žalbenog postupka, u određenim slučajevima, posebno ako je potrebna složena tehnička ocjena stanja robe, najkasnije u roku od 30 dana od dana datuma žalbenog postupka. Nakon utvrđivanja načina postupanja s prigovorom, trgovac ili imenovana osoba od strane trgovca prigovor će odmah riješiti, u opravdanim slučajevima prigovor se može naknadno riješiti. Međutim, rješavanje žalbe ne može potrajati duže od 30 dana od datuma žalbe. Nakon isteka roka za rješavanje reklamacije, potrošač ima pravo odustati od ugovora ili ima pravo zamijeniti robu novom robom. Trgovac obavještava potrošača o prekidu žalbenog postupka i rezultatu prigovora u obliku dogovorenom između obje strane (e-poštom i preporučenim pismom), a istovremeno će potrošač dobiti protokol prigovora zajedno s robom. Ako je potrošač podnio zahtjev za reklamaciju robe u roku od prvih 12 mjeseci od zaključenja kupoprodajnog ugovora, prodavatelj može riješiti zahtjev odbijanjem samo na temelju stručnog mišljenja ili mišljenja ovlaštenog lica za evidentiranje reklamacije (u daljnjem tekstu “stručna procjena robe”). Bez obzira na rezultat stručnee procjene, trgovac ne može zahtijevati od potrošača naknadu troškova stručne procjene robe ili drugih troškova povezanih s stručnom procjenom robe.

6.) Ako je potrošač uložio prigovor na proizvod nakon 12 mjeseci od zaključenja kupoprodajnog ugovora, a trgovac ga odbio, osoba koja je obradila prigovor dužna je u dokumentu za rješavanje prigovora navesti kome potrošač može poslati robu na stručnu procjenu. Ako kupac pošalje robu na procjenu naznačenoj osobi navedenoj u dokumentu o postupanju po prigovoru, troškove vještačenja robe, kao i sve ostale s tim nastale troškove snosi trgovac, bez obzira na rezultat stručne procjene. Ako potrošač stručnom procjenom dokaže odgovornost trgovca za navodni nedostatak robe, može ponovno podnijeti žalbu; jamstveno razdoblje ne istječe tijekom stručne procjene robe. Trgovac je dužan nadoknaditi potrošaču u roku od 14 dana od dana ponovno podnesene reklamacije sve troškove nastale zbog stručne procjene robe, kao i sve dodatno nastale troškove. Ponovno podneseni zahtjev ne može se odbiti.

7). Prigovori se rješavaju bez nepotrebnog odgađanja, ali najkasnije u roku od 30 dana od datuma prigovora. Nakon tog razdoblja potrošač ima ista prava kao da se radi o nedostatku koji se ne može ukloniti.

  1. Alternativno rješavanje potrošačkih sporova

1) Alternativno rješavanje potrošačkih sporova u skladu sa Zakonom. br. 391/2015 zb. znači rješavanje spora između potrošača i trgovca koji je u vezi s potrošačkim ugovorom ili koji je u vezi sa potrošačkim ugovorom alternativnog rešavanjem spora

2) Predmet alternativnog rješavanja sporova je tijelo alternativnog rješavanja sporova i ovlaštene pravne osobe prema članku 3. Zakona br. 391/2015 zb.

3) Potrošač je u smislu ovoga Zakona fizička osoba koja prilikom sklapanja i izvršavanja potrošačkog ugovora ne djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti, zaposlenja ili profesije.

4) Potrošač podnosi prijedlog za alternativno rješavanje potrošačkih sporova prema članku 12. Zakona br. 391/2015 zb.

  1. Zaštita osobnih podataka

1) Eshop www.freshkava.hr, kojim upravlja Stinson s.r.o., Freshkava.hr , i sa sjedištem na adresi Hlboká cesta 42, 010 01 Žilina, identifikacijski broj tvrtke: 466 410 17 kao operator informacijskog sustava osobnih podataka, obrađuje osobne podatke na način i u skladu s odredbama Zakona br. Ne. 18/2018 zb. o zaštiti osobnih podataka i o izmjenama i dopunama nekih zakona.

2) Osobne podatke koje operater obrađuje koristi isključivo operater za ispunjavanje svojih obveza prema potrošaču.

3) Potrošač izjavljuje da ispunjavanjem i slanjem obrasca za narudžbu Trgovcu, daje suglasnost Trgovcu, u skladu sa Zakonom br. Ne. 18/2018 zb. o zaštiti osobnih podataka i o izmjenama određenih zakona, za obrađivanje i pohranjivanje njegovih osobnih podataka. Potrošač ima pravo povući svoj pristanak na obradu osobnih podataka u bilo kojem trenutku. Potrošač daje pristanak dobrovoljno.

4) Trgovac kao operater obrađuje osobne podatke potrošača isključivo u svrhu zaključenja kupoprodajnog ugovora i ispunjavanja svojih obveza koje proizlaze iz kupoprodajnog ugovora, kao i slanja ponuda robe koje pruža Operater.

  1. ZAVRŠNE ODREDBE

1) Trgovac zadržava pravo ažuriranja ovih GDPR-a bez prethodne najave kupcu. Izmjene i dopune GDPR-a vrijede od njihove objave na www.freshkava.hr

2) Stvaranjem narudžbe, potrošač se slaže s tekstom GDPR-a i u potpunosti ih poznaje.

3) Trgovac upozorava da se podaci na www.freshkava.hr mogu ažurirati bez prethodne obavijesti potrošača i trgovac ne snosi nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu drugim stranama nastalu korištenjem informacija s www.freshkava.hr

4) Ovi javni uvjeti poslovanja stupaju na snagu 1.7.2021

Zatvoriti

Pjevajte

Zatvoriti

Košarica (0)

Cart is empty Nema proizvoda u košarici.