Maksimalna težina narudžbe je 28 kg - možete kupiti jos 28Kg.
21%

3kg paket Mauro Caffé Centopercento, Espresso De Luxe, Premium zrna kave

MJESTO PRZENJA:
Sicilia
Težina3 kg

62,90  79,90 

50,32  bez PDV-a

474,05 KN 602,17 KN

Na zalihi

Možda ti se također svidi

Mauro Caffé Centopercento zrna kave 1kg

Mauro Centopercento (prije se zvao Atto Primo) je kava sastavljena od vrhunskih zrna kave s plantaža Srednje Amerike i Brazila.Predstavlja izbor najboljih arapskih zrna sa plantaža Brazila, Kostarike, Hondurasa, Gvatemale, Kolumbije i Portorika, čija se kvaliteta može usporediti s najboljima poput Hausbrandtove ili njujorške kave.

Mauro Caffé Espresso De Luxe zrna kave 1kg

Ljubitelji kremastog espressa sa suptilnom aromom čokolade cijenit će vrhunsku mješavinu De Luxe. Dobivena kava ima slatkast okus sa savršeno uravnoteženim tijelom. Prvoklasna zrna Arabice nadopunjuje 30% premium Robusta s niskim udjelom kofeina. Ugodnu aromu čokolade duguje mjestu porijekla.Kavu tradicionalno sade zajedno u kombinaciji s plantažama kakaa.

Mauro Caffé Premium zrna kave 1kg

Mauro Premium najtipičnija je mješavina kave na jugu Talijanska. Uravnoteženi omjer zrna Arabica i Robusta stvara prvoklasnu kavu s prekrasnim skladom okusa i arome. Ovom smjesom Torrefazione Mauro pokušao se prilagoditi ukusu i navikama sjevernotalijanskih potrošača kave, i to vrlo dobro. Kava se polako prži u rotacijskom bubnju 18 do 21 minut. Ovo prženje doprinosi karakterističnom okusu i vrlo niskom udjelu gorkih sastojaka. Ovo je savršeno uravnotežena kava koja je prikladna za kućnu i profesionalnu upotrebu.

MAURO CAFFÉ

1949. – Kalabrija – u starom skladištu u blizini luke Reggio, kada je Mauro Demetrio instalirao staru pržionicu kapaciteta 20 kg, stvorena je marka MAURO. Tijekom teškog rata gospodin Mauro imao je veliku poslovnu sreću. Iako je od djetinjstva patio od sljepoće, uspio je prebroditi tešku situaciju. Što je više gubio vid, više je radio. Njegov san o izgradnji velike tvrtke s najboljom kavom na svijetu ostvaren je na mnogo načina. Prvi je prodao kavu u prethodno izvaganim vrećicama, do tada se kava uvijek vagala. Već 1958. godine tvornica je pržila jednu tonu kave dnevno, ali ni to nije bilo dovoljno za zadovoljenje potražnje. Tvrtka je tako bila prisiljena preseliti se u nove za to vrijeme moderne prostore. Još jednu prednost stekao je stalnim razvojem novih strojeva i postupaka za transport, prženje i otpremu kave. Istodobno je vodio vrlo uspješnu reklamnu kampanju i čak je bio prvi koji je za oglašavanje koristio televiziju.